Opgelost door KPN: Wanhopig!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531639
Gebruiker
Gebruiker1552494452
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9 maart 2021 heb ik mijn mobiele abonnementen vervroegd afgelost ivm de aanvraag van onze hypotheek.In de bevestiging staat dat de BKR registratie binnen 5 werkdagen opgeheven zou zijn.Dit is nog steeds niet het geval.Na 2 weken heb ik maar eens gebeld met uw medewerkers.

Medewerker 1: 'Vanwege de betalingswijze IDEAL duurt het wat langer maar dat moet binnen 1 week opgelost zijn'.

Medewerker 2:'De koppeling tussen KPN en BKR verloopt niet goed. Mail maar naar hsk-collections@kpn.com'.Dit emailadres is niet in gebruik!

Medewerker 3:'Ik ga het voor u oplossen, als het binnen 2 werkdagen niet is opgelost bel ik u persoonlijk terug'. Weer niets.

Medewerker 4:'Ik ga voor u een ticket aanmaken, waarschijnlijk duurt het langer omdat de registratie pas na 1 maand wordt opgeheven'.In de bevestiging van betaling staat binnen 5 werkdagen.

Medewerker 5:'U moet mailen naar hsk-collections@kpn.com'. Dit emailadres bestaat niet. 'Mail dan naar wftcollections@kpn.com. Dan wordt het persoonlijk opgepakt'.Bijzonder dat het dan pas persoonlijk wordt opgepakt en na 4 keer bellen niet?

Dit is mijn laatste wanhoopspoging! Onze hypotheek aanvraag is uitgesteld maar dit moet opgelost worden. 

De oplossing

Dat het nu eens opgelost wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kho,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Kho,

    De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1552494452
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen