Opgelost door KPN: Wanhopig!

content Opgelost
Gebruiker1552494452

Op 9 maart 2021 heb ik mijn mobiele abonnementen vervroegd afgelost ivm de aanvraag van onze hypotheek.In de bevestiging staat dat de BKR registratie binnen 5 werkdagen opgeheven zou zijn.Dit is nog steeds niet het geval.Na 2 weken heb ik maar eens gebeld met uw medewerkers.

Medewerker 1: 'Vanwege de betalingswijze IDEAL duurt het wat langer maar dat moet binnen 1 week opgelost zijn'.

Medewerker 2:'De koppeling tussen KPN en BKR verloopt niet goed. Mail maar naar hsk-collections@kpn.com'.Dit emailadres is niet in gebruik!

Medewerker 3:'Ik ga het voor u oplossen, als het binnen 2 werkdagen niet is opgelost bel ik u persoonlijk terug'. Weer niets.

Medewerker 4:'Ik ga voor u een ticket aanmaken, waarschijnlijk duurt het langer omdat de registratie pas na 1 maand wordt opgeheven'.In de bevestiging van betaling staat binnen 5 werkdagen.

Medewerker 5:'U moet mailen naar hsk-collections@kpn.com'. Dit emailadres bestaat niet. 'Mail dan naar wftcollections@kpn.com. Dan wordt het persoonlijk opgepakt'.Bijzonder dat het dan pas persoonlijk wordt opgepakt en na 4 keer bellen niet?

Dit is mijn laatste wanhoopspoging! Onze hypotheek aanvraag is uitgesteld maar dit moet opgelost worden.

Dat het nu eens opgelost wordt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kho,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte mevrouw Kho,

De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Gebruiker1552494452

Ook een klacht indienen over KPN?