Klacht KPN: Wanneer komt de goede update en hoe wordt ik geinformeerd?

Arjen Gerritsen

Nadat ik mijn Samsung Galaxy S2 eind april geupdated had naar Android , kreeg ik de inmiddels bekende problemen. Op advies ben ik naar een KPN Business Center gegaan waar begin mei de software van het besturingssysteem weer terug gezet is naar een oudere versie. Het toestel werkt sindsdien weer prima. Wanneer komt er een goede update en hoe wordt ik geinformeerd? Waar kan ik het beste downloaden?

KPN
    Geachte heer Gerritsen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte heer, mevrouw van KPN,
    Ik heb nu maandagmorgen (02-07) mijn adresgegevens plus telefoonnummer ingevuld.
    KPN
    Geachte heer Gerritsen,Wij hebben via deze site helaas nog niet uw adres en telefoonnummer ontvangen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte heer, mevrouw van KPN,
    Zoals eerder aangegeven heb ik 02-07 mijn adresgegevens en mijn mobiele nummer via deze site / deze procedure ingevuld en het vak "Deel mijn adres of telefoonnummer met het bedrijf" aangevinkt. Vandaag (06-07) stond deze informatie er ook nog.Hoe het anders moet weet ik ook niet.Arjen Gerritsen
    KPN
    Geachte heer Gerritsen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte heer, mevrouw van KPN KLantenreacties CMT,
    De 5 werkdagen zijn verstreken. Dit is dus een reminder.
    Arjen Gerritsen
    Op 23 en 24 juli ben ik inderdaad benaderd door mijn provider KPN. Zij kunnen mijn vragen op dit moment nog niet beantwoorden; dit omdat het nog niet bekend is. Indirect zal er aandacht aan besteed worden door het intern doen van een VERBETERVOORSTEL. Als dat het haalt zou de vraagstelling (volgens mij niet alleen van mij, maar van heel veel Samsung Galaxy S2 gebruikers) op de website van KPN behandeld worden. Ik ben benieuwd.
    NB Het dossier rond mijn vraagstelling is daarmee gesloten.
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arjen Gerritsen
    Bij mij leeft de vraag of deze procedure wel werkt. Tot nu toe heb ik geen concreet antwoord op mijn 3 oorspronkelijke vragen (van 06-07-12) ontvangen. KPN geef me, na contact met Samsung, gewoon antwoord. Dan kan deze procedure afgehandeld worden, zijn vele anderen ook op de hoogte en ben ik tevreden. Lukt het niet, doe dan de toezegging dat ik geïnformeerd wordt als u het wel weet!
    KPN
    Geachte heer Gerritsen,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen om u te informeren.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arjen Gerritsen
    Na tel. contacten kreeg ik op 04-09 een mail met de OPLOSSING van het updateprobleem. De Android versie 4.0 heb ik gedownload en deze werkt nu goed. Uit de mail van 04-09 blijkt dat de oplossing op 18-05 al beschikbaar was! VOL VERBAZING moet ik dus constateren dat mijn vraagstelling van 06-07 gewoon direct en simpel beantwoord had kunnen worden. KPN Mobiel een gemiste kans; neem uw collega's van KR CMT en uw klant serieus!
    Deze klachtafhandeling had in een paar dagen rond kunnen zijn.
    Arjen Gerritsen
    In mijn vorige reactie is al duidelijk naar voren gekomen dat ik tevreden ben over het resultaat, maar ontevreden ben over de wijze van de klachtafhandeling. Zonde van de verkeerde aandacht en de verloren tijd van mijzelf, maar dat geldt ook binnen KPN. Ondanks dat de mevrouw van KPN Klantenreacties CMT haar best heeft gedaan, kan ik geen positief oordeel geven.

Arjen Gerritsen

Ook een klacht indienen over KPN?