Klacht KPN: wanorde deel 2

Klachtnummer
# 13643
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

aan kpn-glasvezel directie

ik heb het gevoel dat jullie niet meer weten waar je mee bezig bent..
alleen maar klachten over jullie bedrijf.
Jullie bellen op 11 oktober 2012 over aansluiten glasvezel ,de
aansluitdatum zou dan 22 oktober 2012 plaats vinden.Ik heb vermeldt dat
die datum niet uitkwam voor mij...er is toen afgesproken dat de
installatie 26 oktober zou plaatsvinden...tot zover nog goed....LET OP!!!!
ik krijg 12 oktober 2012 om 15:34 een email met afspraak bevestiging installatie 22-10-2012
ik krijg 12 oktober 2012 om 15:36 een email met afspraak bevestiging installatie 26-10-2012
alles zit bij jullie in de knoop...Derhalve heb ik na dit gepruts
besloten die aansluiting op glasvezel te annuleren.Het enigste wat
jullie nog kunnen doen is het pakket weer ophalen!!!
En wilt u in de brieven de aanhef "de heer" Rappard-Toth niet meer
gebruiken..Ik ben reeds 6 jaar gescheiden..erg pijnlijk en zeer slordig
en heb deze adres verandering al zo vaak aan jullie door gegeven !!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Rappard-Toth,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Uw klacht is in Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Rappard-Toth,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen