Klacht KPN: wanorde deel 2
Details
De klacht
aan kpn-glasvezel directieik heb het gevoel dat jullie niet meer weten waar je mee bezig bent..
alleen maar klachten over jullie bedrijf.
Jullie bellen op 11 oktober 2012 over aansluiten glasvezel ,de
aansluitdatum zou dan 22 oktober 2012 plaats vinden.Ik heb vermeldt dat
die datum niet uitkwam voor mij...er is toen afgesproken dat de
installatie 26 oktober zou plaatsvinden...tot zover nog goed....LET OP!!!!
ik krijg 12 oktober 2012 om 15:34 een email met afspraak bevestiging installatie 22-10-2012
ik krijg 12 oktober 2012 om 15:36 een email met afspraak bevestiging installatie 26-10-2012
alles zit bij jullie in de knoop...Derhalve heb ik na dit gepruts
besloten die aansluiting op glasvezel te annuleren.Het enigste wat
jullie nog kunnen doen is het pakket weer ophalen!!!
En wilt u in de brieven de aanhef "de heer" Rappard-Toth niet meer
gebruiken..Ik ben reeds 6 jaar gescheiden..erg pijnlijk en zeer slordig
en heb deze adres verandering al zo vaak aan jullie door gegeven !!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.