Klacht KPN: wanprestatie en foute facturen

Pieter Vleeming

Heb Internetveiligheidspakket, regelmatig "vergeet"het programma instellingen alle vinkjes staan uit, firewal ook. 3 klachten via de site gemeld maar na een maand nog geen reactie. Het ook computerhulp maar expertteam belt na 7 klachten niet terug op de afgesproken tijd, om mijn computerproblemen op te lossen op afstand..Klachten via de website van KPN ingediend, maarliefst 7 stuks KPN reageerd niet, klachten over onterechte producten op de factuur ( 3 stuks) maar nee hoor KPN reageert niet aangetekende brief gestuurd maar nee hoor KPN reageert niet en ga zo maar door. Facturen vergeten ze niet te versturen, en dan ook nog foutieve facturen.

goede nota's sturen en foute nota's crediteren, zorgen dat problemen worden opgelost

KPN
    Geachte heer Vleeming,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?