Klacht KPN: Wat een dramatisch bedrijf is KPN toch!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141999
Gebruiker
Ruud
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na uiteindelijke ontevredenheid over de koperen internet verbinding na veel beloftes toch maar over op glasvezel. Alles zou geregeld worden en dat gebuerde ook

Maar er verbeterrde NIETS. Een Wifi versterker aangeschaft via KPN. Weer geen verbetering en ik moet zelf regelmatig beste kanaal selecteren op de Experia box (9) Gebeld met KPN "Maar mijnheer als u die eenmaal zelf versteld heeft doet hij het niet meer automatisch en waar staat de Experia box ?"
Mijn antwoord "Die staat op de vloer en is door jullie monteur zelf handmatig
ingesteld want er zat volgens die man geen automaat stand op en hij heeft hem ook zelf op vloer gezet. Dan moet u hem resetten " n daar begin ik niet aan jullie zouden een probleemloze overstap regelen. Mijnheer ik ga regelen dat u MORGEN AVOND gebeld wordt door iemand van het EXPERT team en die gat alles netjes regelen>
Ik ben NIET gebeld maar wel na een paar dagen een mailtje met de vraag Bent u gebeld ? NEEN!!! dus.

De oplossing

KPN moet eens zijn personeel goed opleiden en afspraken nakomen en mij dus op en avond bellen en zonder problemen en kosten een EXPERT naar mij toe sturen en de zaak goed instellen.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huisman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ruud
    Datum
    Ik wacht af of het weer op loze beloftes uitdraait
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huisman,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    Ruud
    Datum
    Het blijft lastig communiceren met KPN .
    Ze bellen anoniem en op smsjes kan je niet reageren.
    Omdat ik zelf druk bezet ben, ik heb ik afgesproken dat ze na de kerst bellen en dan moet ik een storing veroorzaken en dan wordt dat geregistreerd in hun systeem en pas DAN kan men actie nemen . Dat wil zeggen dan sturen ze eerst een nieuw modem en dan moet de oude direct retour gegeven worden.Dan komt e r de volgende dag een monteur om de boel aan te sluiten . Anders kan het niet bij KPN.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huisman,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  6. Auteur
    Ruud
    Datum
    Alle lof voor Britt Sanders maar KPN gaat kapot aan de belachelijke regeltjes en procedures die een klachtafhandeling niet alleen maar frustreren en vertragen maar ook onnodig duur maken voor KPN. Het zal mij benieuwen of ik daar ook eens over gebeld wordt door iemand die daar eindverantwoordelijk voor is .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen