Opgelost door KPN: we zijn als een hond behandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117075
Gebruiker
erikver74
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf donderdag avond 2juli tot heden hebben we geen telefoon verbinding.
We zijn vrijdag bijna heel de dag aan het bellen geweest. 1keer werd verbinding verbroken ivm bhv.
2keer werd verbinding verbroken .
3e keer naar help desk gebeld met antwoord we kunnen niks doen u mag een nieuwe experiumbox halen. Maar of dat helpt weer ik niet. Opsturen kan niet want dan moet ik een nieuw proces opstarten dan zit ik nog een kwartier aan de tel. Gezegd doe dat maar. Zei die meneer o nee dat gaat niet.

De oplossing

Normale behandeling en een nieuwe box die wordt gebracht en geinstaleed!!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Verschuur,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    erikver74
    Datum
    WeZijn gebeldt door kpn en het is netjes opgelost
    En alles werkt weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erikver74
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen