Klacht KPN: Wederom moeilijkheden met contractovername van andere provider

Klachtnummer
# 400841
Gebruiker
P.C.A. Bongaerts
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de tweede maal in zeer korte tijd gaat er iets mis bij KPN. Nadat ik met zeer veel moeite, telefoontjes, emails en bezoeken aan de KPN winkel eindelijk via deze site het een en ander recht heb kunnen trekken, speelt hetzelfde zich weer af. Weliswaar met een ander nummer, maar op hetzelfde adres. Zo zou ik gisteren aangesloten worden bij KPN, alles was geregeld en bevestigd dat alles in orde was, totdat ik het wilde gaan gebruiken.Toen bleek dat er helemaal niets is geregeld en kreeg ik hetzelfde liedje te horen: ik weet niet wat er fout is gegaan, maar we gaan proberen het in orde te maken. Binnen 5 werkdagen wordt er contact opgenomen. Ik word hier erg kriegelig van, dat het wederom misgaat. Wat is er nu zo moeilijk, KPN??

De oplossing

Heel snel alles regelen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    P.C.A. Bongaerts
    Datum
    Kunt u a.u.b. reageren? Ik wacht nog steeds op aansluiting!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?