Klacht KPN: weer roaming storing...

Klachtnummer
# 324081
Gebruiker
Jeroen Jacobs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben in Belgie en kan me op geen enkel netwerk aanmelden. De eerste dame aan de telefoon wilde me niet helpen omdat ik zakelijk bel en niet de contracthouder was.

later op de avond de tweede medewerker wel. Die gaf aan dat er een storing was wereldwijd.

Dit was enkele maanden geleden ookal het geval en kost me iedere keer veel tijd en gedoe als ik niet kan bellen terwijl ik onderweg ben of in belgie verblijf.

Ik wil ook graag de factuur van deze maand weer gecrediteerd zien.

De oplossing

Ik wil graag de factuur van deze maand gecrediteerd zien als tegemoetkoming. Ik ben minimaal een uur productiviteit verloren en dat kost me meer!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nuil,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen