Opgelost door KPN: Wegvallend internet en geen verbetering of reactie

H.P. Schouten

Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden over de af en toe wegvallende internet verbinding. Heb na een maand wederom contact opgenomen en zou worden teruggebeld voor 22.00uur vandaag. Helaas de hele tijd thuis gebleven en ondertussen niet gebeld.
Ben heel erg benieuwd hoe kpn dit goed wil gaan maken. Sta op het punt om over te stappen zowel met de aansluiting als met de mobiele contracten.

Schadeloos stellen en op een normale manier met iemand communiceren zonder beloftes te maken die niet worden nageleefd.

H.P. Schouten
    Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing. Hoop dat het volgende week verholpen is door de komst van een monteur.
    Ben tot nu toe op een hele vriendelijke manier te woord gestaan door KPN.
    Geachte heer/mevrouw Schouten,

De behandelaar van deze reactie heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 23 31.

Geachte heer/mevrouw Schouten,

Bedankt voor uw medewerking.

H.P. Schouten
Er is een nieuw modem geïnstalleerd en de klachten zijn verdwenen. Bedankt voor de correcte afhandeling.

Ook een klacht indienen over KPN?