Opgelost door KPN: Wegvallend internet en geen verbetering of reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 323189
Gebruiker
H.P. Schouten
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden over de af en toe wegvallende internet verbinding. Heb na een maand wederom contact opgenomen en zou worden teruggebeld voor 22.00uur vandaag. Helaas de hele tijd thuis gebleven en ondertussen niet gebeld.
Ben heel erg benieuwd hoe kpn dit goed wil gaan maken. Sta op het punt om over te stappen zowel met de aansluiting als met de mobiele contracten.

De oplossing

Schadeloos stellen en op een normale manier met iemand communiceren zonder beloftes te maken die niet worden nageleefd.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schouten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H.P. Schouten
    Datum
    Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing. Hoop dat het volgende week verholpen is door de komst van een monteur.
    Ben tot nu toe op een hele vriendelijke manier te woord gestaan door KPN.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schouten,

    De behandelaar van deze reactie heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 23 31.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Schouten,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.P. Schouten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een nieuw modem geïnstalleerd en de klachten zijn verdwenen. Bedankt voor de correcte afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen