Klacht KPN: Weigering medewerking te verlenen overeenkomst internet KPN

happy Niet opgelost

Mijn Klacht

Sinds 48 uur werkt mijn e-mail account van microsoft niet meer.

Daarna nam ik contact op met microsoft. Na uitvoerig overleg gaven zij mij de conclusie dat het probleem tussen server van microsof en kpn zat.

Na 48 uur belde ik met Shania Chamlel. Deze weigerde mee te werken hing op. Ik belde terug. Kreeg weer Shania Chamlel aan de lijn en zij hing weer op.

Ik belde weer terug. Kreeg mevrouw Rachel Vos aan de telefoon. Mevrouw Vos legde ik mijn verwijzing en probleem uit. Ook zij weigerde om 07:00 haar medewerking te verlenen namens KPN.

Bij mijn vraag waar ik een klacht over deze klantenserivce kon indienen hing ook mevrouw Rachel Vos van KPN gewoon op.
Gewenste Oplossing

Medewerking van KPN ter oplossing van de ondervonden server problemen inzake het verzenden en ontvangen van microsoft e-mails of een helder technisch antwoord, en een excuus lijkt mij wel op zijn plaats als betalende klant.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Li,

KPN Klantenreacties CMT
    Equalizer
    Zojuist telefonisch contact met het CMT van KPN. Kortgezegd heeft ze bij onbekende collega's, met onbekende technische capaciteiten, wat nagevraagd. Toen ik vroeg wat, stelde zij dat haar collega's beweerde dat de hardware (glasvezelverbindingen) dus gewoon werkte en daarmee de klacht voor KPN was verholpen. Uitgelegd dat het een software probleem was tussen de e-mailserver van Microsoft en KPN.
    Ze weigerde daarop in te gaan en verder onderzoek te doen, en herhaalde elke keer dat de hardeware (glasvezelverbinding) dus werkt. Toen ga ze aan dat KPN mij pas verder kon helpen, indien ik met mijn vaste computer op een andere netwerk weer probeerde de e-mailaccount in te stellen. Als het probleem zich dan niet voordeed, was het een probleem in de hardware (glasvezelverbinding).
    Al met al is de klacht niet opgelost, en weigert KPN verder onderzoek te doen naar noodzakelijke updates inzake haar e-mailservers en protocollen en mij dus een adequaat controleerbaar technisch antwoord te geven; van welke service zij dus concreet en controleerbaar heeft verleend. Dat de glasvezelverbinding het doet; dat wisten we al. Dat was ook niet het technische probleem en ik citeer mijn technische probleem nogmaals: "(...) Medewerking van KPN ter oplossing van de ondervonden server problemen inzake het verzenden en ontvangen van microsoft e-mails of een helder technisch antwoord. (...)".

Wel heb ik een excuus gekregen, maar dat is dus weinig concreet en oplossend. Aangezien het technische probleem zich dus nog steeds voordoet; in de software van de exchange e-mailservers van KPN.

Equalizer
KPN heeft geen oplossing aangeboden. De klacht is uiteindelijk door Microsoft opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?