Opgelost door KPN: Wel kunnen bellen met vaste lijn bij gebrek aan mobiel.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 287235
Gebruiker
Anton 40
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Moet om te chatten een mobiel nummer opgeven, maar ik heb geen mobieltje en de klacht richting KPN gaat juist over het niet kunnen gebruiken van de vaste lijn(telefoon TIJDELIJK overgenomen door Zicco; maar dat pakket(en dus ook hun modem heb ik niet meer; moest ik van hen terugbrengen). Gisterenavond ook 2x gechat met KPN en toen was nog geen mobiel nummer nodig! Zou worden doorgegeven, maar kan nog steeds GEEN telefoon gebruiken!

De oplossing

Wel kunnen bellen met de vaste telefoon! Dus de overname door Ziggo ongedaan maken; zat begin december ook bij KPN! Moet voor KPN toch niet zo moeilijk zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Groot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anton 40
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen