Opgelost door KPN: wiffie is trager als voor heen en tv hapert.

angry Opgelost
Matthijssen2

Tot vorige week Zondag 7-7-19 deed mijn ,kpn, het goed. Gebeld monteur langs geweest bleek mijn experia box te zijn verouderd {ook gek deed het gewoon}. Monteur n nieuwe box geplaatst De v 10 a. Nu doet mijn wiffie het langzaamer en ga mijn tv weer haperen. Ik krijg mijn chromecast niet meer aan gesloten die het tot vorige week het wel deed. Plus ben ik mijn mb;s kwijt waar ik zuinig op ben en altijd van over hield. Het is wel n mail verkeer maar ik heb nergens verstand van dus wil ik het via deze weg n klacht indienen.

Maakt mij niet uit als het maar gebeurd.

Goedenavond meneer Matthijssen,

Vanwege steeds nieuwe techniek en voortschrijdend ontwikkeling van internet gebruik en wensen worden de oude experiaboxen vervangen. Natuurlijk moet deze vernieuwing wel goed werken. Als dat niet goed lukt, dan helpen we u daar graag bij.

Via dit kanaal is het echter moeilijk om direct met u te praten en een technische vraag vlot op te lossen. Ik wil u dan ook vragen even contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer, daar kunnen we u snel helpen en zorgen dat alles weer goed gaat werken.

Daarnet heb ik geprobeerd u te bellen maar ik kon u helaas niet bereiken, ik weet echter zeker dat we via de reguliere weg een goede en passende oplossing hebben om uw internet diensten weer goed te laten werken.
    Ook op onze eigen Social Media kanalen, Facebook en Twitter, kunt u ons altijd aanspreken. (@kpnwebcare) ook daar helpen we u graag. Ik hoop u snel te spreken.

met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Hallo,
    Ik heb net mijn logbestand bekeken maar kan niet vinden dat ik gisteravond gebeld bent. Ik kan nu al wel vertellen dat het al n hoop ergenis heeft gekost.Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen.
    Matthijssen2
    Ik heb net geprobeerd telefonisch contact te leggen maar is niet gelukt. Kpn ga zo voort zou ik zeggen.De service word steeds slechter.
    KPN
    Dank voor een prettig gesprek. Morgen (vrijdag) spreken we elkaar weer. Tot dan :)
    Hallo,
    Ik heb n heel prettig gesprek gehad met Mevr ?? het probleem is nog niet opgelost maar na ons gesprek heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt.
    KPN
    Dak voor het gesprek, volgende week wordt u gebeld door een collega voor een afspraak. Ik bel u daarna nog even. Fijn weekend.
    Matthijssen2
    Nou de klacht is nog niet opgelost. Het is wachten op de Wiffie monteur. Die gene die ik aan de telefoon had kon weer niet in de agenda dus later n afspraak maken.Leven de techniek.
    KPN
    Jammer dat uw klacht nog niet is verholpen. Ik zie dat mijn collega's u gisteren een nieuw modem toegestuurd hebben. U krijgt van ons nu een Experia Box V10 toegestuurd. Laat u mij weten of deze voor verbetering zorgt?

KPN Webcare
    Matthijssen2
    He he , eindelijk verholpen.Er zijn 2 monteurs geweest. Afspraken konden niet gemaakt worden want kon niet in de geblokte agenda. het is me wat die techniek. Misschien als , kleine man, wat aandelen kopen a,€2, 56. met n paar krijg je stem recht. Kan je ook tegen stemmen. Zal de heer j k de Jager ook niet leuk gaan vinden. Maar eens gaan doen.

Matthijssen2
En weer hapert en stilstaand beeld. En weer 5x de boel gecheckt. En weer n link gestuurd. En weer eens de boel gecontroleerd. Wat ben ik die kpn kots beu

Ook een klacht indienen over KPN?