Klacht KPN: Wifi en televisiediensten die niet werken en monteurs die niet langskomen.

Romy

Wifi en televisieverbindingen die niet optimaal werken. Kan niet worden opgelost. Enige oplossing is een monteur langs sturen die ik zelf moet betalen. Uiteindelijk maar mee akkoord gegaan omdat je toch iets moet. Hele ochtend op monteur gewacht, en je raadt het al, geen monteur gekomen. Weer bellen met KPN (waar de gemiddelde wachttijd 40min is) en zo slecht geholpen door een klantenservice medewerker wie nu uberhaupt geen monteur meer langs stuurt omdat ik onredelijk ben aan de telefoon!? Wat verwacht je anders als je iedere avond minstens 2 uur aan het bellen bent voor een dienst waar je €120 in de maand voor betaald en niet optimaal werkt. Geldklopperij is het bij KPN. Als ze iets meer geld zouden steken in het optimaliseren van hun dienst ipv honderden mensen aan te nemen op hun klantenservice. Leer waar je prioriteiten liggen. Je bent een telecombedrijf, geen klachtenafhandelingsbedrijf.

Ervoor zorgen dat mijn wifi weer optimaal werkt en ik weer beeld krijg op 2 van mijn 4 televisies in huis. Monteur of geen monteur, ik ben het zat om te betalen voor diensten die ik niet krijg.

(ook vriendelijker klantenservice personeel is een dikke pré hier, aangezien ik echt schandalig ben behandeld aan de telefoon).

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?