Klacht KPN: WiFi in Centerparcs

Klachtnummer
# 31133
Gebruiker
Rik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een verblijf van 1 week in centerparcs vakantiepark De Eemhof is mij opgevallen dat ik geen contact kon maken met mijn internetprovider T-Mobile. Centerparcs kan mij wel WiFi leveren tegen betaling. Dus ik heb het sterke vermoeden dat hier afspraken gemaakt worden tussen Centerparcs en KPN over de Internetdiensten. Deze klacht heb ik voorgelegd bij Centerparcs maar tot op heden heb ik hier geen reactie op mogen ontvangen. Mocht bovengenoemde echter niet het geval zijn, wat ik natuurlijk niet kan controleren, neem ik mijn woorden terug en bied oprecht mijn excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Erik van Mossevelde

De oplossing

Toegang van alle internet/telefoonproviders op alle parken van Centerparcs

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Mossevelde,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen