Klacht KPN: Wifi problemen met de Experia 8 box KPN
Details
Klacht
Sinds het begin van de glasvezel( 4 jaar ) ben ik al klant bij KPN voor afname glasvezel.De eerste 3 ,5 jaar zonder problemen , maar het laatste half jaar met regelmatig uitvallen van WIFI signaal, haperend signaal etc.
Na contact opgenomen te hebben met KPN zijn er diversen reparatie's en/of verbeteringen doorgevoerd zoals
*Andere instelling kanaal.
*kanalenzoeker programma ingesteld om juiste kanaal te selecteren.
*Dect telefoon verhangen.
* Expert dienst op verzoek laten komen ( aanraden van KPN )
Maar de storing blijft, uiteindelijk wederom contact opgenomen met de KPN en deze medegedeeld na onderzoek op internet en hun netjes gevraagd of er evt de nieuwe Experia 9 box geleverd zou kunnen worden omdat deze schijnbaar beter presteert.
KPN deelt mij mede dat dit alleen mogelijk is via het expert team, deze gebled, maar deze delen mij mede dat dit alleen maar kan via KPN . Dus het bekende kastje / muur verhaal.
KPN wil zelf ook geen monteur sturen.
Gewenste oplossing
Evt omruilen tegen Experia 9 , of een monteur van KPNDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.