Klacht KPN: WIFI van KPN binne huis bar slecht

Klachtnummer
# 46391
Gebruiker
Michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben sinds een jaar KPN in huis.
Wij hebben dan ook een draadloze router waardoor wij wifi in huis hebben.
Als ik mijn laptop aanzet en op het internet ga heb ik gewoon afe en toe ineens geen wifi verbinding meer.
Ik heb al meerder malen met kpn gebeld, ja dan moet je 1 of ander poort open zetten zeggen ze dan.
gedaan nog hetzelfde probleem.

Ze vinden het alleen leuk als je iets afsluit bij ze, maar service leveren hoooooo maar.
Heel frustrerend dit

De oplossing

MAAK HET EEN KEER

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT