Opgelost door KPN: Wifi werkt, ondanks belofte, niet in de tuin!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 315362
Gebruiker
H.M. Roeper
Datum
8 reacties

Details

De klacht


Ik heb bij dit pakket, op advies van de monteur ook nog een Wifi versterker (€. 49,50) gekocht, die staat vlak bij mijn tuin. Als wij in de tuin willen internetten staat de deur tussen kamer en tuin open. Al twee keer heb ik geklaagd, en is er twee keer een monteur langs geweest. Hij goochelt wat met instellingen en laat dan op een app op zijn telefoon, zien dat ik in de tuin, waar wij deze zomer vaak zitten, dat ik uitstekend bereik heb. Ondanks dat, ik vraag me ondertussen af of die app nep is, hebben wij in de tuin continue géén bruikbare WIFI.
ik betaal €. 62,50 per maand en op de site staat dat ik dan ook in mijn tuin goed bereik heb.
Ik wil dat KPN daar een blijvende oplossing voor vindt.

De oplossing

Als ik in mijn 12 meter diepe tuin overal stabiele wifi heb. Buren zonder versterker hebben dat wel van KPN, dus moet hier ook kunnen.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Roeper,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    KPN heeft mij gebeldd om te vragen wat ik wilde. stabiel internet in mijn tuin” Zouden ze afbelopen donderdag of vrijdag over terugbellen. De heer Mark van Boor moet nog steeds bellen. Ik wacht af. Klacht is nog niet afgehandeld
  3. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Vandaag heeft KPN alsnog gebeld. Er wordt voor deze week een monteur ingepland.

  4. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Maandag 13-8 komt de monteur!
  5. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    KPN heeft er alles aan gedaan en lost het probleem deze week op.
    De monteur die van de week hier is geweest dacht een alternatieve oplossing te hebben, maar helaas bleek die ook niet te werken.
    KPN heeft mij verschil,lende keren opgebeld om te overleggen.
    Ze sturen nogmaals een monteur.
    De inzet van KPN is uitstekend.

  6. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Super irritant! Iedere keer beloven ze dat ze het gaan oplossen, iedere keer komt een monteur met de mededeling dat er goed bereik is maar dat er wat aangepast moet worden. Deze laatste monteur verdomde het ook een 2de (door KPN beloofde) versterker te plaatsen. Hij vond dat het op het moment dat hij er was voldoende was. Feitelijk vond hij dat die ene versterker bij mij niet nodig was. Op het moment dat hij er was, was er inderdaad bereik op het terras, maan bijna niemand in de directe omgeving thuis. Dus geen topdrukte op de Wifi. KPN houdt het dossier nog 2 weken aan zodat ik het zelf goed kan testen. Nog even, dan is het winter en dan gebruik ik Wifi niet meer in mijn tuin... is het tot de volgende zomer weer even opgelost.... Denken ze misschien bij KPN, maar dan kennen ze Hans Roeper nog niet. Wifi in de tuin is beloofd, dus zal er komen ook! Voorlopig ben ik niet blij. Kan net zo goed naar een goedkopere provider overstappen. Als het daar ook slecht is, weet je dat het aan de prijs kan liggen.
  7. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Vandaag was het weer drama. Ik heb er een video van gemaakt, en de KPN casemanager gebeld.

    Het ziet er nu naar uit dat er een oplossing is. We hebben een afspraak, en ik verwacht dat die gaat werken.
  8. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Wat mij betreft is het opgelost. Ik mocht van KPN zelf een oplossing aandragen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.M. Roeper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nu zelf een Devolo Wifi powerline gekocht en stuur de rekening naar KPN. Als het goed is vrgoeden ze het.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen