Klacht KPN: Wij willen kijken c.q. luisteren naar waarvoor we betalen.

Maria

Wij zitten al enige tijd te wachten op het digitennekastje.
De eerste keer vernamen wij dat het op ons oude adres was afgeleverd (dit was nadat wij 3! keer een adreswijziging gestuurd resp. doorgegeven hadden aan de klantenservice)
Op 14 mei werd ons gezegd door de klantenservice dat er twee kastjes opgestuurd zouden worden (2 want wij wisten toen nog niet dat er voor een extra kastje betaald moet worden. Nooit iets ontvangen.
Afgelopen vrijdag konden wij alleen nog de publieke zenders ontvangen. Klantenservice gebeld. Die zeiden dat er direct een kastje naar het Post.NL afgiftepunt gestuurd zou worden, maandag (vandaag) kon het afgehaald worden.
Langsgeweest: niets! Klantenservice gebeld: "O, dat komt nog, de 29e of zo".

Zo snel mogelijk een digitennekastje!!

KPN
    Goedemiddag en bedankt voor uw bericht.

Het spijt me dat het omruilen van de Digitenne ontvangers zoveel voeten in aarde heeft. Ik begrijp heel goed dat je nu graag zo snel mogelijk een nieuwe Digitenne ontvanger toegestuurd krijgt, u heeft immers geen commerciële zenders meer. Ik kan niets garanderen, maar ik kijk graag voor u na of er inderdaad een nieuwe Digitenne ontvanger is toegestuurd en wanneer u deze kunt verwachten. Zou u mij hiervoor een privébericht willen sturen met hierin de naam en geboortedatum van de contracthouder? Dan kan ik uw gegevens erbij pakken en ga ik voor u aan de slag. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt.

KPN Webcare
    Maria
    Inmiddels een kastje ontvangen. Alles geinstalleerd, alles deed het ook. Maar nu niet meer. Het kastje "reageert" niet meer. Geprobeerd te resetten, menuknop werkt niet. Tweemaal over gechat, geen resultaat. Zucht. Overweeg een andere leverancier.
    KPN
    Goedenavond Maria, wat naar om te lezen dat het van het ene naar het andere probleem overgaat op het moment. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels telefonisch contact hebt gezocht over dit probleem. Klopt het dat het nu gelukt is?

KPN Webcare
    Maria
    Ja het probleem is inmiddels opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?