Opgelost door KPN: Wijziging Abonnement 06 12782829

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 285424
Gebruiker
M. van Hunnik
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Mijn overeenkomst mobiele telefoonaansluiting orderdatum 02-02-2016 met als ingangsdatum 02-02-2016 is een abonnement KPN SO Budget 100, geen actie, Contractverlenging 2 jaar Looptijd 2 jaar. Nu wil ik per twee februari omzetten naar een prepaid. Ik ben in de winkel geweest en heb de klantenservice gebeld.
Nu wil men mij laten geloven dat ik pas in augustus 2018 dit kan omzetten. Er zou nog zes maanden van een vorig abonnement open staan. Dit is nergens terug te vinden in de overeenkomst, en is mij ook niet bij het oversluiten verteld. Ik moet dit dan aannemen van diegene die mij te woord stonden. Ik vind dit vreemd, ik ga uit van mijn overeenkomst en wil dit geregeld zien. Als de medewerker in gebreken is gebleven met het afsluiten van deze overeenkomst kan en wil ik daar de dupe niet van zijn.

De oplossing

Ik wil per 02-02-2016 mijn abonnement wijzigen in een prepaid met behoud van mijn nummer.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Hunnink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Hunnink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. van Hunnik
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft correct mijn zaak afgehandeld, conform mijn overeenkomst kan ik mijn mobiel abonnement per 2 feb. 2018 omzetten naar een prepaid mobiel. Dit binnen twee dagen. Het zou een goede zaak zijn als de medewerkers dit via een superieur gelijk in orde kunnen maken. Scheelt een hoop rompslomp. In ieder geval nogmaals mijn compliment voor de snelle afhandeling. Ik ben zeer tevreden met de KPN en via deze weg fijne feestdagen toegewenst.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen