Klacht KPN: wijziging in uw abonnement doorgegeven....is stiekem een contract verlenging

Rob

------------------------------------------------
Geachte heer XXXX,
Onlangs hebt u een wijziging in uw abonnement doorgegeven. Hierbij ontvangt u een bevestiging dat wij uw wijziging hebben ontvangen.

Uw abonnement
Wij wijzigen uw abonnement in Alles-in-1 Thuis Instap. Wij verwachten dat de wijziging vandaag gereed is.

In de bijlage bij deze email vindt u een overzicht met alle gegevens van uw bestelling of wijziging. Uw nieuwe maandelijkse abonnementskosten staan ook in dit overzicht. Uw maandelijkse bedrag bestaat uit de kosten van uw pakket en eventuele extra diensten. Wilt u deze gegevens goed controleren? Bij eventuele fouten kunt u contact met ons opnemen.
-------------------------------------------------
zo word dus bij KPN een stiekem contract verlenging gepresenteerd via de mail. Nu blijkt het eigenlijk een volledig nieuw contract te zijn met opzeg termijn vanaf deze wijziging. Dat is naar mijn inziens niet de wijziging maar een nieuw contract.
Schandalig KPN...

opzegtermijn niet met 1 jaar verlengen

KPN
    Geachte heer Boersma,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?