Klacht KPN: wijziging in uw abonnement doorgegeven....is stiekem een contract verlenging

Klachtnummer
# 123621
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

------------------------------------------------
Geachte heer XXXX,
Onlangs hebt u een wijziging in uw abonnement doorgegeven. Hierbij ontvangt u een bevestiging dat wij uw wijziging hebben ontvangen.

Uw abonnement
Wij wijzigen uw abonnement in Alles-in-1 Thuis Instap. Wij verwachten dat de wijziging vandaag gereed is.

In de bijlage bij deze email vindt u een overzicht met alle gegevens van uw bestelling of wijziging. Uw nieuwe maandelijkse abonnementskosten staan ook in dit overzicht. Uw maandelijkse bedrag bestaat uit de kosten van uw pakket en eventuele extra diensten. Wilt u deze gegevens goed controleren? Bij eventuele fouten kunt u contact met ons opnemen.
-------------------------------------------------
zo word dus bij KPN een stiekem contract verlenging gepresenteerd via de mail. Nu blijkt het eigenlijk een volledig nieuw contract te zijn met opzeg termijn vanaf deze wijziging. Dat is naar mijn inziens niet de wijziging maar een nieuw contract.
Schandalig KPN...

De oplossing

opzegtermijn niet met 1 jaar verlengen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boersma,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen