Klacht KPN: Wil ADSL behouden na wijziging abonnement

Klachtnummer
# 124134
Gebruiker
mevrouw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb nu Belbasis en Internet Instap van KPN en probeer sinds 5 augustus mijn abonnement te wijzigen naar BelOnbeperkt Altijd. Als ik dit wil aanpassen wordt er automatisch door KPN een afspraak ingepland voor glasvezel aansluiting.

Dit betekend echter dat ik een nieuwe kabel door de muren van mijn huis moet gaan leggen om weer internet te hebben bij mijn computer. Dit wil ik niet!
Sinds 5 aug. heb ik 8 keer met KPN gebeld en zij zeggen dan dat ADSL behouden kan en vervolgens annuleren zij de afspraak met de monteur en daarmee ook elke keer mijn abonnementswijziging. Op het moment dat zij daarna het abonnement met BelOnbeperkt weer voor mij aanvragen krijg ik weer een mail met de aankondiging dat ik op glasvezel wordt aangesloten. Naar mijn idee zit het in het systeem van KPN dat als ik mijn abonnement wil veranderen ik automatisch overgezet wordt op glasvezel en ook medewerkers hier niet van op de hoogte zijn. Ik zou gisterenochtend gebeld worden door KPN maar dit is niet gebeurd

De oplossing

Abonnementswijziging naar Instap Internet + BelOnbeperkt Altijd via ADSL (zonder glasvezel!)

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ideler,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mevrouw
    Datum
    KPN heeft nog geen contact met me opgenomen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ideler,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels via een
    e-mail bericht geinformeerd.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 17 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com onder vermelding van dossiernummer KR 7417052.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen