Klacht KPN: Wil beltegoed terug

Klachtnummer
# 381899
Gebruiker
Moeskops
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Altijd Telfort gehad zonder enig probleem. Nu is KPN geworden en krijg ik bericht dat mijn beltegoed nul is. En dat kan helemaal niet. Gebeld en nu zegt klanten service dat ik ook data heb gebruikt. Ook mijn vrouw krijgt hetzelfde verhaal. Twee keer beltegoed dus ingepikt

De oplossing

Beltegoed terug boeken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Moeskops
    Datum
    Fijn dat U het wilt oplossen voor zowel mijn vrouw als voor mij. Ik hoop echter wel snel omdat wij beiden niet kunnen bellen.

Ook een klacht indienen over KPN?