Opgelost door KPN: Wil mijn geld terug voor bellen door 1891

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 516872
Gebruiker
MLC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ook 2x een nummer 1891 in mijn telefoonlijst staan. Heb via twitter al kontakt opgenomen en daar werd gezegd dat daar niets aan te doen is, maar dat accepteer ik niet.
Ik wil dat bedrag graag terug bij mijn eerstvolgende rekening.

De oplossing

Ik wil dat die 2 bedragen op eerstvolgende rekening gecrediteerd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dijkgraaf,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MLC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goede service. Heel fijn. Geld komt terug bij bij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen