Opgelost door KPN: Wisselende Korting-periodes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126598
Gebruiker
fsp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind Juli heb ik een Alles-in-1 abonnement afgesloten. De actie '1e 6 maanden korting' was net enkele dagen afgelopen en was nu '1e 3 maanden korting'. Ik heb gevraagd of dit binnenkort weer naar 6 maanden zou veranderen, ik had geen haast bij afsluiten.
Reactie KPN: nee helaas, deze actie is afgelopen. Ik heb dus het abo afgesloten met 3 maanden korting.
Tot mijn verbazing kom ik er achter dat per 18 augustus (3 weken later) de korting weer geldt voor de eerste 6 maanden!
Reactie klantenservice: vervelend.... niets aan te doen.... excuses.
Ik loop dus hiermee 75 euro mis.
Gezien de geschetste situatie zou enige coulance zou mijns inziens gepast zijn.

De oplossing

Ik zou in aanmerking willen komen voor 6 maanden korting.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schootstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fsp
    Datum
    Goed en snel afgehandeld door KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fsp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?