Opgelost door KPN: Wordt niet aan afspraak gehouden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154730
Gebruiker
Wolffy
Datum
8 reacties

Details

De klacht

op 07-01-2015 heb ik een nieuw contact met jullie besloten.
Hetzelfde contract als het jaar ervoor;Alles in 1 + Snel internet.
Dit voor 35 euro per maand heel jaar lang.
Toen kreeg ik op 12-01-2015 het contract binnen met 45 euro per maand.
Dus ik weer bellen. Op 12-12-2015 heb ik een met de medewerker afgesproken dat ik 120 euro geretourneerd krijg.
Dat er na 45 euro per maand in rekening gebracht wordt. Prima afspraak.
Maar nu krijg ik net mij factuur binnen van 52,50 euro.
1122621954 - 10 Februari; Wat niet klopt volgens de afspraak!
Daarin wordt dus 7,50 euro extra in rekening gebracht.
Dus ik even terugkijken naar factuurnr: 1120638156 - 10 Januari
Ook daar heb ik 7,50 euro te veel betaald.

KPN zegt nu dat ik niet hetzelfde contract krijg ivm "Eerste 12 maanden gratis - Snel internet" - Toch heeft de Klantenservice medewerker bevestigt dat ik hetzelfde contract krijg, incl Snel internet voor een jaar, voor 35 euro pm.

De oplossing

Dus graag alles herstellen, zodat ik 45,- euro per maand betaal.
En nu dus 15 euro retourneer dit ik de afgelopen 2 maanden te veel heb betaald.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wolff,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wolffy
    Datum
    Ik ben gebeld, en wacht op een reactie.

    Daarna, kreeg al wel een mail met wijzigingen die zijn doorgevoerd zonder dit te overleggen of eerst te bellen?
    Vreemd!
  3. Auteur
    Wolffy
    Datum
    Ik ben gebeld, en wacht op een reactie.

    Daarna, kreeg al wel een mail met wijzigingen die zijn doorgevoerd zonder dit te overleggen of eerst te bellen?
    Vreemd!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wolff,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  5. Auteur
    Wolffy
    Datum
    Ondertussen wacht ik al enige tijd op een antwoord met een oplossing.
    Mijn pakket is ondertussen verlaagd?? van 100/ 100 MB - naar 100MB/10MB
    Zonder mij hier over te informeren! Erg jammer
    Nu moet ik contact met jullie opnemen? Ik wacht al geruime tijd op een reactie van jullie kant.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wolff,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken.
    Hij zal de abonnement wijziging nog door voeren en nogmaals contact met u opnemen.
    Indien u nog vragen heeft kunt u rechtstreeks contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 23.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT





  7. Auteur
    Wolffy
    Datum
    Het heeft even geduurd, maar ben blij dat het toch is opgelost.

  8. Auteur
    Wolffy
    Datum
    Uiteindelijk heeft een medewerker alles kunnen herstellen volgens de afgesproken verlenging.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wolffy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen