Klacht KPN: wordt niet serieus genomen

Klachtnummer
# 136650
Gebruiker
iceice
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een factuur met spook nota. Ik heb KPN gemeld en ze zouden me binnen 24 terug bellen maar ik moest zelf na week achter hun aan.ik sprak iemand van KPN en zag de klacht maar gaf aan dat ze geen telefoonnummer had maar is vreemd ik vaste lijn van KPN .mevrouw begreep ook niet hoe het is onstaan,maar zij kon het wel oplossen.
Me vertrouwen in KPN is geschaad.Ik bel weer naar KPN om op te zeggen en word gezegd dat ik pas in Feb 2016 mag opzeggen .ik ga nu al naar me tweede jaar lidmaatschap en ik dacht dat het maandelijks opzegbaar was. Ik sprak een meneer van KPN en legde me situatie uit. Als je een echte Nederland was bel je naar de klantenservice om je probleem op te lossen. Deze medewerker hing in me oor op. Ik belde weer terug naar de KPN om een klacht in te dienen tegen de racistische medewerker. Toen bleek dat de computers niet werking waren. Ik kon mijn klacht niet indienen dus die hebben ze op een blaadje geschreven. Dat blaadje beland zeker in de prullebak.

De oplossing

Contract ontbinden.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vrij,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    iceice
    Datum
    Ik wacht het af
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vrij,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vrij,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen