Klacht KPN: wordt niet serieus genomen

iceice

Ik kreeg een factuur met spook nota. Ik heb KPN gemeld en ze zouden me binnen 24 terug bellen maar ik moest zelf na week achter hun aan.ik sprak iemand van KPN en zag de klacht maar gaf aan dat ze geen telefoonnummer had maar is vreemd ik vaste lijn van KPN .mevrouw begreep ook niet hoe het is onstaan,maar zij kon het wel oplossen.
Me vertrouwen in KPN is geschaad.Ik bel weer naar KPN om op te zeggen en word gezegd dat ik pas in Feb 2016 mag opzeggen .ik ga nu al naar me tweede jaar lidmaatschap en ik dacht dat het maandelijks opzegbaar was. Ik sprak een meneer van KPN en legde me situatie uit. Als je een echte Nederland was bel je naar de klantenservice om je probleem op te lossen. Deze medewerker hing in me oor op. Ik belde weer terug naar de KPN om een klacht in te dienen tegen de racistische medewerker. Toen bleek dat de computers niet werking waren. Ik kon mijn klacht niet indienen dus die hebben ze op een blaadje geschreven. Dat blaadje beland zeker in de prullebak.

Contract ontbinden.

Geachte heer/mevrouw Vrij,

iceice
    Ik wacht het af
    Geachte heer/mevrouw Vrij,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Geachte heer Vrij,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?