Klacht KPN: wordt niet serieus genomen
Details
De klacht
Ik kreeg een factuur met spook nota. Ik heb KPN gemeld en ze zouden me binnen 24 terug bellen maar ik moest zelf na week achter hun aan.ik sprak iemand van KPN en zag de klacht maar gaf aan dat ze geen telefoonnummer had maar is vreemd ik vaste lijn van KPN .mevrouw begreep ook niet hoe het is onstaan,maar zij kon het wel oplossen.Me vertrouwen in KPN is geschaad.Ik bel weer naar KPN om op te zeggen en word gezegd dat ik pas in Feb 2016 mag opzeggen .ik ga nu al naar me tweede jaar lidmaatschap en ik dacht dat het maandelijks opzegbaar was. Ik sprak een meneer van KPN en legde me situatie uit. Als je een echte Nederland was bel je naar de klantenservice om je probleem op te lossen. Deze medewerker hing in me oor op. Ik belde weer terug naar de KPN om een klacht in te dienen tegen de racistische medewerker. Toen bleek dat de computers niet werking waren. Ik kon mijn klacht niet indienen dus die hebben ze op een blaadje geschreven. Dat blaadje beland zeker in de prullebak.
De oplossing
Contract ontbinden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.