Opgelost door KPN: Yootube

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68678
Gebruiker
Dennis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een smsje waarin stond dat ik een yootube abonnement had. Ik heb uit onbetrouwbaarheid dit smsje gelijk verwijderd omdat ik het totaal niet vertrouwde. Doordat ik niemand toestemming heb gegeven doormiddel van een overeenkomst of iets dergelijks is er een paar weken lang 5 euro per week gerekend voor dit vage abonnement. Toen ik dit op mijn telefoonrekening zag was ik woest. Hoe kan dit nou zomaar gebeuren. Zeer en zeer slecht!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug van Hi, Hi heeft dit geïncasseerd dus die mogen het gaan oplossen. En dat yootube moet echt verboden worden, wat een oplichters! Ik zou graag willen dat Hi hier ook iets tegen doet, want niemand zit te wachten op een abonnement waar hij/zij niet om gevraagd heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dennis
    Datum
    Ik ben gebeld en ze crediteren het bedrag met de volgende factuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen