Opgelost door KPN: Z.s.m. overstappen of geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 295760
Gebruiker
M. Krottje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het is 9 van de 10 x onmogelijk om in mijn eigen huis te bellen. Ik moet dan in de tuin gaan staan. Mijn huis is oud en er is geen sprake van bijvoorbeeld metalen balken.
KPN geeft toe dat ze de verbinding niet kunnen verbeteren. Desondanks kan ik pas na een maand overstappen oftewel men wil dat ik een boete betaal voor eerder overstappen. Hoe klantonvriendelijk!

De oplossing

Eerder kunnen overstappen of een gedeelte van mijn kosten terug, daar het bedrijf niet kan leveren wat ik wil en dat is normaal kunnen bellen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krottje,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M. Krottje
    Datum
    Kpn heeft gereageerd en aankomende week zou ik zonder extra kosten kunnen overstappen naar de nieuwe provider.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Krottje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen een week heeft KPN het probleem opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen