Opgelost door KPN: Zakelijk/ privé

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36601
Gebruiker
Annett de vries
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Probleem met router, alles nieuw gekregen van KPN, goed dus. Maar het werkt niet, zou een monteur komen, komt gewoon niet. Bellen dus. Diverse medewerkers gesproken, eentje hing gewoon op, we staan bij de een als zakelijke te boek en bij de ander privé, dus niemand kan ons helpen wie je ook maar bel. Al met al kunnen wij nog steeds niet bellen, en KPN wil ons niet helpen.

De oplossing

Gewoon geholpen worden , of het nou particulier of zakelijk is.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Vries,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Annett de vries
    Datum
    Monteur langs geweest, probleem was zo opgelost. Jammer dat dit zo lang moest duren, maar het is gelukkig verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annett de vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen