Opgelost door KPN: Ze luisteren niet, ze handelen niet en ze snappen het niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 527933
Gebruiker
H KPN-fan
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik probeer over te stappen naar KPN. Het lukt ze ondanks vele uren bellen niet om mijn gegevens juist in hun admi te krijgen, of mijn installatie werkend te krijgen. Er schijnt nu een monteur te komen. Hopelijk krijgt die de techniek aan de gang. En dan nog de admi...

De oplossing

De admi op orde brengen
De installatie laten werken en bij voorkeur sneller dan over 10 dagen

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw I' Herminez,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    Ik ben gebeld door een medewerker van kpn. Die had de klacht nauwelijks gelezen. Na uitgebreide uitleg snapte ze mijn klacht, maar ze kon niets doen. Het lag aan de systemen en die konden niet bewerkt worden. Maar volgende week zou alles beter gaan want dan komt er een monteur. Zucht. Voor zover ik weet lost een monteur het technische probleem op, maar het administratieve probleem?? Wordt (hopelijk) vervolgd.
  3. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    Het technische probleem is keurig opgelost. Het probleem zat inderdaad in het openbare net zoals ik diverse keren heb aangegeven (en kpn niet wilde geloven). Het administratieve probleem is doorgeschoven naar een volgende afdeling en de kpn er die vandaan zou bellen........ die belde niet
  4. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    KPN heeft nog steeds niet gebeld. Ik heb wel 2 x een enquete gehad over de verleende dienstverlening. Die heb ik naar waarheid ingevuld en verwezen naar de lopende klacht. KPN heeft intussen wel een nota gestuurd, met de naamstelling bijna goed en de vermelding dat ze gaan innen van een banknummer dat al tientallen jaren geleden beeindigd is.
    Ben benieuwd.

  5. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    En geen woord over het feit dat alle technische problemen veroorzaakt werden doordat er bij KPN een draadje los zat (in een straatkast)
  6. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    Vrijdag weer gebeld door weer een nieuwe kpn ‘ er. Dit naar aanleiding van de berichten in Klachtenkompas. Verhaal nogmaals verteld. Volgens hem was het allemaal niet zo moeilijk en ging hij het regelen. Wordt vervolgd
  7. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    Ken je die mop van die kpn’er die terug zou bellen? Nou....die belde niet. Maar intussen kreeg ik wel een aanmaning omdat kpn niet kon incasseren van het bij hen bekende banknummer. Zucht. Dat probeer ik al meer dan 2 maanden te wijzigen.
  8. Auteur
    H KPN-fan
    Datum
    Er is wat veranderd! Ik kan nu mijn kpn bereiken en nieuwe e-mail adressen aanmaken. Ik kan zelfs mijn bankrekening nummer goed zetten. Blijft nog 7 e-mail-account’ s uit de oertijd die ik niet kan verwijderen of uitbreiden met een hedendaags account. En natuurlijk mijn naam die nog steeds foutief in de contractgegevens staat. Binnenkort maar weer eens bellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H KPN-fan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles werkt, de kpn administratie is volgens mij op orde. Maar niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is. Even de volgende factuur afwachten
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen