Opgelost door KPN: Ze luisteren niet, ze handelen niet en ze snappen het niet

sad Opgelost
H KPN-fan

Ik probeer over te stappen naar KPN. Het lukt ze ondanks vele uren bellen niet om mijn gegevens juist in hun admi te krijgen, of mijn installatie werkend te krijgen. Er schijnt nu een monteur te komen. Hopelijk krijgt die de techniek aan de gang. En dan nog de admi...

De admi op orde brengen
De installatie laten werken en bij voorkeur sneller dan over 10 dagen

KPN
    Geachte heer/mevrouw I' Herminez,

KPN Klantenreacties CMT

H KPN-fan
    Ik ben gebeld door een medewerker van kpn. Die had de klacht nauwelijks gelezen. Na uitgebreide uitleg snapte ze mijn klacht, maar ze kon niets doen. Het lag aan de systemen en die konden niet bewerkt worden. Maar volgende week zou alles beter gaan want dan komt er een monteur. Zucht. Voor zover ik weet lost een monteur het technische probleem op, maar het administratieve probleem?? Wordt (hopelijk) vervolgd.
    H KPN-fan
    Het technische probleem is keurig opgelost. Het probleem zat inderdaad in het openbare net zoals ik diverse keren heb aangegeven (en kpn niet wilde geloven). Het administratieve probleem is doorgeschoven naar een volgende afdeling en de kpn er die vandaan zou bellen........ die belde niet
    H KPN-fan
    KPN heeft nog steeds niet gebeld. Ik heb wel 2 x een enquete gehad over de verleende dienstverlening. Die heb ik naar waarheid ingevuld en verwezen naar de lopende klacht. KPN heeft intussen wel een nota gestuurd, met de naamstelling bijna goed en de vermelding dat ze gaan innen van een banknummer dat al tientallen jaren geleden beeindigd is.
    Ben benieuwd.

H KPN-fan
    En geen woord over het feit dat alle technische problemen veroorzaakt werden doordat er bij KPN een draadje los zat (in een straatkast)
    H KPN-fan
    Vrijdag weer gebeld door weer een nieuwe kpn ‘ er. Dit naar aanleiding van de berichten in Klachtenkompas. Verhaal nogmaals verteld. Volgens hem was het allemaal niet zo moeilijk en ging hij het regelen. Wordt vervolgd
    H KPN-fan
    Ken je die mop van die kpn’er die terug zou bellen? Nou....die belde niet. Maar intussen kreeg ik wel een aanmaning omdat kpn niet kon incasseren van het bij hen bekende banknummer. Zucht. Dat probeer ik al meer dan 2 maanden te wijzigen.
    H KPN-fan
    Er is wat veranderd! Ik kan nu mijn kpn bereiken en nieuwe e-mail adressen aanmaken. Ik kan zelfs mijn bankrekening nummer goed zetten. Blijft nog 7 e-mail-account’ s uit de oertijd die ik niet kan verwijderen of uitbreiden met een hedendaags account. En natuurlijk mijn naam die nog steeds foutief in de contractgegevens staat. Binnenkort maar weer eens bellen

H KPN-fan
Alles werkt, de kpn administratie is volgens mij op orde. Maar niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is. Even de volgende factuur afwachten

Ook een klacht indienen over KPN?