Klacht KPN: Zeer onbetrokken en onpersoonlijke protocollen bij KPN

Klachtnummer
# 424339
Gebruiker
b huls
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen contact met klantenservice.
Probleem: geen internet/wifi. Conclusie storing in modem. Oplossing klantenservice: maandag komt de monteur.
Mijn probleem: ik doe een masteropleiding naast mijn fulltimejob. Ik kan dus alleen studeren op vrijdag, zaterdag en zondag. Alle info staat op one drive en in het digitale opleidingsdossier van de uni. Help.
Klantenservice kan niks doen.
Ik vraag of er overleg kan zijn met een storingsmonteur die mogelijk in de buurt is. Nee.
Kan ik met het kapotte modem naar een winkel. Nee.
Kan ik de kosten declareren van een hotspot 3 dagen lang. Nee
Kan ik iemand anders spreken. Nee.

Oplossing klantenservice:
Naar familie: limburg, drenthe en eindhoven terwijl ik in zeeland woon. Geen optie
Bibliotheek: alleen zaterdagochtend open, zondag dicht. Geen optie
Het meisje van de klantenservice kan mij niet doorverbinden vertelt ze. Ze MOET het gesprek zelf afronden. Ik mag terugbellen naar dezelfde klantenservice voor een andere medewerker. ....... die hetzelfde antwoord zal geven aldus het meisje
Ik vraag of ze ‘out of the box kan denken’. Nee want dan kan ze ontslagen worden.
Waarmee ik als klant net als het meisje van de klantenservice gedegradeerd ben tot een nummer zonder enige persoonlijke betrokkenheid.
Ik ben erg ontevredenheid

De oplossing

De organisatie van de klantenservice evalueren zodat er mogelijkheden komen om uit heel vervelende patstellingen te komen met individuele medewerkers van de klantenservice

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Huls,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Huls,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?