Opgelost door KPN: Zeer onproffesioneel en klant onvriendelijk en wij gaan waarschijnlijk over naar een andere provider

sad Opgelost
klaas

In plaats van wijziging doorvoeren heeft kpn het internet van mijn partner zonder enig overleg opgezegd.Daarna een warboel van bureaucratie,echt belachelijk.Opzeggen was kinderspel maar het weer opnieuw aanmelden een lijdensweg.

We wachten nu op een coulance regeling en dat het abonnement nu maandelijks opzegbaar is.Morgen 6 november komt er een monteur om het signaal weer op de lijn te zetten
Tegemoetkomen in geld bedrag en nu maandelijks opzegbaar ondanks nieuw contract.Ik blijf bij het standpunt dat communicatie naar verschillende platformen zeer de wensen overlaat en dat klantenservice niet eigenhandig zomaar een abonnement mag/kan stopzetten.Als straks de rust is wedergekeerd gaan we alsnog kijken of andere providers ons ook gouden bergen beloven,want het is nog steeds zo eerst zien en dan geloven.Deze affaire met KPN heeft een hele grote vertrouwensband kapotgemaakt.Wij weten ook wel dat we een van de duizenden abonnees zijn.Maar omdat we al zo lang bij kpn zijn is dit echt heel jammer.Om privacy redenen gaat dit over de aansluiting van mijn vriendin in den Haag,waarbij ik geen namen ga noemen.Ikzelf heb ook een aansluiting in Alphen aan den Rijn van KPN en op dit moment weet ik niet of ik bij KPN zal blijven. Dit was even in het kort mijn betoog Hoop dat het wat uithaalt maar om eerlijk te zien heb ik er geen vertrouwen in Pieter ten Voorde

KPN
    Geachte heer Ten Voorde,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Ten Voorde,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht van mevrouw Berends naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?