Opgelost door KPN: Zeer onproffesioneel en klant onvriendelijk en wij gaan waarschijnlijk over naar een andere provider

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 279697
Gebruiker
klaas
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In plaats van wijziging doorvoeren heeft kpn het internet van mijn partner zonder enig overleg opgezegd.Daarna een warboel van bureaucratie,echt belachelijk.Opzeggen was kinderspel maar het weer opnieuw aanmelden een lijdensweg.

Gewenste oplossing

We wachten nu op een coulance regeling en dat het abonnement nu maandelijks opzegbaar is.Morgen 6 november komt er een monteur om het signaal weer op de lijn te zetten
Geboden oplossing
Tegemoetkomen in geld bedrag en nu maandelijks opzegbaar ondanks nieuw contract.Ik blijf bij het standpunt dat communicatie naar verschillende platformen zeer de wensen overlaat en dat klantenservice niet eigenhandig zomaar een abonnement mag/kan stopzetten.Als straks de rust is wedergekeerd gaan we alsnog kijken of andere providers ons ook gouden bergen beloven,want het is nog steeds zo eerst zien en dan geloven.Deze affaire met KPN heeft een hele grote vertrouwensband kapotgemaakt.Wij weten ook wel dat we een van de duizenden abonnees zijn.Maar omdat we al zo lang bij kpn zijn is dit echt heel jammer.Om privacy redenen gaat dit over de aansluiting van mijn vriendin in den Haag,waarbij ik geen namen ga noemen.Ikzelf heb ook een aansluiting in Alphen aan den Rijn van KPN en op dit moment weet ik niet of ik bij KPN zal blijven. Dit was even in het kort mijn betoog Hoop dat het wat uithaalt maar om eerlijk te zien heb ik er geen vertrouwen in Pieter ten Voorde
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Ten Voorde,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Ten Voorde,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht van mevrouw Berends naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen