Klacht KPN: Zeer onvriendelijk en ondeskundig personeel!

Klachtnummer
# 180965
Gebruiker
Mirjam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone opgezegd in november 2015, KPN zou de overstap regelen maar ik betaal nu dus 2 abonnementen ...KPN legt de schuld natuurlijk bij mij, want ik zou niet gereageerd hebben op hun mail. Het probleem is dat ik deze mail nooit heb ontvangen en dus ook niet heb kunnen reageren. Ik heb telefonisch contact gezocht en na drie keer te worden doorverbonden omdat niemand wat wist of kon zien in het systeem kwam ik terecht op de afdeling nummerbehoud waar ik een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon kreeg haar naam was Michelle. Ik ben niets opgeschoten en zit dus nu met een dubbel abonnement. Ik heb verschrikkelijke spijt dat ik ooit naar deze onprofessionele bende ben overgestapt! Zodra mijn abonnement afloopt gauw weer terug naar mijn oude provider en geen haar op mijn hoofd die er ooit nog aan denkt om naar KPN over te stappen!

De oplossing

Dat ze zoals beloofd netjes mijn zaken gaan regelen e het niet af doen met eigen schuld! Neem je verantwoordelijkheid als zo"n groot bedrijf zijnde...Graag telefonisch contact met me opnemen zodat we mijn klacht verder kunnen bespreken.06233

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Oorschot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen