Klacht KPN: Zeer slecht internet

Klachtnummer
# 446121
Gebruiker
Fozzy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bekabelde internet werkt niet op de eerste etage, dit aangegeven in een gesprek met een medewerkster van KPN en die gaf aan dat het probleem niet telefonisch op te lossen was en een monteur kon niet ingepland worden in verband met het coronavirus. Ook gaf ze aan dat het gesprek gratis was en tot mijn verbazing werd er bij de volgende factuur gesprekskosten in rekening gebracht, schande vond ik dat. Maar ik heb nu nog steeds geen bekabeld internet op de eerste verdieping en mijn WiFi verbinding is ook dramatisch omdat die steeds weg valt. Als vaste klant die al heel lang gebruik maakt van KPN had ik zeker meer service verwacht want we hebben alles dia KPN. Toch ben ik op dit moment zwaar teleurgesteld en heel boos omdat we een duur abonnement hebben altijd keurig op tijd betalen maar als iets niet werkt mag je het zelf uitzoeken.

De oplossing

Het probleem van geen bekabeld internet en slechte WiFi oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Te Boome,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?