Klacht KPN: Zeer slechte dienstverlening en er wordt niets met klachten gedaan

Anita#531

Ik ben al meer dan 7 jaar trouwe klant bij KPN. De maandelijkse bedragen worden maandelijks afgeschreven van mijn rekening via automatische incasso
Omdat mijn iPhone dringend aan vervanging toe was wilde ik een nieuwe abonnement aangaan voor een nieuwe iPhone. Dit werd geweigerd omdat ik blijkbaar door een private lease van een auto geregistreerd sta bij de BKR. Via mail werd ik verzocht om een hoger bedrag te betalen. Op 5 november maakte ik een bedrag over van 696 Euro. Omdat het alsnog geweigerd hebt heb ik bij Apple Center een nieuwe losse toestel gekocht. Inmiddels zijn we al 25 dagen verder en wacht ik nog steeds op het overgemaakte bedrag waar ik geen toestel heb voor ontvangen. Een medewerker vertelde dat het bedrag zou overgemaakt worden binnen twee weken gerekend vanaf 5 november. Inmiddels zijn er 24 dagen overheen gegaan. Middels mail en twee keer bellen wordt er absoluut niets gedaan met mijn verzoek. Met
Ik ben zeer boos en teleurgesteld op de manier hoe KPN met trouwe klanten omgaat. Ik wil hierna niets maar dan ook niets meer met KPN te maken hebben.
Mijn associatie met KPN is nu zeer negatief geworden.

Het overgemaakte bedrag waar ik niets voor heb gekregen retour en verontschuldigingen.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Anita#531
    Ongelooflijk dat een bedrijf zoals KPN veel moeite, aandringen en zoeken moet doen om een bedrag van 696 Euro te crediteren. IK ben er inmiddels 4 weken mee bezig.
    Nochtans is alles bij jullie bekend, ik ben al meer dan 7 jaren trouwe klant waarbij er nooit sprake is geweest van achterstallige betaling.
    Het is in tegenstelling tot uw antwoord helemaal nog niet in orde want het bedrag is nog niet op mijn rekening ontvangen. Het is een overschrijving van een Nederlandse bank naar een andere Nederlandse bank, dus dat betekent dat het reeds op mijn rekening moet zijn, maar dit is zeker nog niet het geval.
    Ik heb er echt geen woorden voor dat ik zoveel moet ondernemen alleen maar om een bedrag van 696 Euro terug te krijgen waarvoor ik niets in de plaats heb gekregen.
    KPN is een bedrijf waar ik in de toekomst niets meer mee te maken wil hebben en ik zal mensen in mijn omgeving zeker waarschuwen dat ze geen klant moeten worden bij KPN. Het bedrijf is helemaal in mijn aanzien gezakt.

Ook een klacht indienen over KPN?