Opgelost door KPN: Zeer slechte klantenservice!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46385
Gebruiker
mevsu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nog nooit zo asociaal te woord gestaan. Ten eerste kon ik 2 keer me verhaal doen omdat mevrouw niet goed Nederlands kan, en wanneer ik me verhaal doe word ik abrupt onderbroken, vervolgens wanneer ik mevrouw wil onderbreken wordt er op een arrogante toon gezegd " nee mevrouw dat mag u niet". Ga je schamen dat je je klanten zo te woord sta!

De oplossing

Dat een medewerker, die klanten wel vriendelijk te woord kan staan, contact met mij opneemt en mij kan helpen met mijn vraag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    mevsu
    Datum
    Net een telefoontje gehad van medewerker hi, en deze heeft mij enorm geholpen bij mijn vragen en ook een super service geleverd. Bedankt
  2. Auteur
    mevsu
    Datum
    Net een telefoontje gehad van medewerker hi, en deze heeft mij enorm geholpen bij mijn vragen en ook een super service geleverd. Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevsu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy