Klacht KPN: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 472494
Gebruiker
Arjan1972
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Al 3 dagen geen internet. Monteur vanmorgen geweest. Na 20 minuten weer weg, zou opgelost zijn. Na half uur weer helemaal niets meer. Kpn gebeld 0800-0402. Helaas, deze bon is afgewerkt dus we gaan nieuwe ticket aanmaken. Lukt alleen vandaag niet meer en dat was het dan........... ja we vinden het ook allemaal heel vervelend maar dit is hoe wij werken en dat gaat dus niet meer lukken vandaag.......

Gewenste oplossing

Monteur terugsturen zodat hij zijn werk kan corrigeren

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Den Ouden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Arjan1972
    Datum
    Helaas, geen prioriteit voor KPN. Storing wordt vandaag niet meer opgelost. 1700 is echt einde werktijd. Overwerken als service voor de klant kennen we niet. Nou, dan komt er naar 25 jaar einde KPN als provider...... weten we iig wat we zakelijk gezien in de toekomst moeten adviseren aan onze klanten!

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen