Klacht KPN: Zeer slechte tot geen mobiele telefonische bereikbaarheid

Klachtnummer
# 446339
Gebruiker
Bereikbaarheid*001
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik/wij hebben een zeer slecht tot geen mobiel bereik op onze locatie.
Heb meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN klantenservice.
Vernieuwing SIM kaarten zou mogelijk helpen.
Heeft niets verbeterd.
Het gaat om 2 mobiele telefoons van KPN.
Postcode 4744 RK.
Er zou geen storing zijn, maar wat is het dan wel?
KPN kan het niet oplossen, wie dan wel?
Tot ongeveer 2-3 weken hadden wij prima bereik. Wat is er veranderd?
Wij zijn 2 oudere mensen, aan huis gekluisterd vanwege corona, die mobiel moeten kunnen bellen en bereikbaar moeten kunnen zijn.
Wat kan KPN doen om ons te helpen??

De oplossing

Ik/wij willen zo spoedig mogelijk goed en adequaat geholpen worden.
Dit kan levensbedreigend zijn!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?