Klacht KPN: Zelf betaald voor Spotify, wat KPN had moeten leveren.

LevendigeBongo#761

Ik heb een 2 jarig abonnement gehad bij KPN met Spotify premium. Ik heb het eerste half jaar Spotify gekregen maar de laatste anderhalf jaar niet meer. Er werd mij over de telefoon verteld dat dat per direct niet meer geleverd werd. Vanaf dat moment heb ik zelf betaald. Toen ik na 2 jaar mijn abonnement ging verlengen kreeg ik te horen dat ik dan na het verlengen geen Spotify premium meer kreeg. Toen ik zei dat ik al al een lange tijd niet meer kreeg vertelde de medewerker mij dat dat niet had gemogen en ik een klacht in moest dienen, en KPN mij het geld dat ik al die tijd heb betaald voor Spotify terug zou moeten geven. Nu al 3 maanden aan het wachten op contact van KPN maar word elke keer van de kast naar de muur gestuurd.

Ik zou graag het totaal bedrag terug willen hebben wat ik zelf aan Spotify heb betaald in de periode wanneer ik dat van KPN gekregen had moeten hebben.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Steenman,

KPN Klantenreacties CMT

LevendigeBongo#761
Er is niet meer gebeld, het nummer dat is achtergelaten is niet bereikbaar.

Ook een klacht indienen over KPN?