Opgelost door KPN: Zie bijgevoegde chathistorie.

A. Faber

Namens mijn moeder heb gebruik gemaakt van de chatservice, zonder resultaat. Zie bijgevoegde chathistorie.

Ofwel opgave van de nummers waarnaar is doorgeschakeld, danwel blokkering van 1888.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Geachte mevrouw / mijnheer,
    Allereerst mijn welgemeende verontschuldigingen voor het niet beantwoorden van uw oproep en deze late reactie. Momenteel kamp ik met enige gezondheidsperikelen. Bovendien is het lastig terugbellen naar een onbekend nummer.
    Ik dacht dat ik zowel de chathistorie als de factuur had bijgesloten. Mijn excuses voor deze vergissing.
    In principe kunt u mij altijd bellen. Ik zal nog extra opletten om geen oproep te missen.
    Alexander Faber
    KPN
    Dank voor een prettig gesprek.
    Zodra we bij KPN weer op volle sterkte aanwezig zijn zal ik weer contact met u opnemen.

Voor nu rest mij niets ondanks dit allemaal een goede jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

Wetend u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd teken ik,

met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
    A. Faber
    Wellicht ten overvloede, zend ik u hierbij ook de eerste factuur aan mijn moeder.

A. Faber
Heb opgave gekregen van de doorverbonden nummers.

Ook een klacht indienen over KPN?