Opgelost door KPN: Zie bijgevoegde chathistorie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 411754
Gebruiker
A. Faber
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Namens mijn moeder heb gebruik gemaakt van de chatservice, zonder resultaat. Zie bijgevoegde chathistorie.

De oplossing

Ofwel opgave van de nummers waarnaar is doorgeschakeld, danwel blokkering van 1888.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    A. Faber
    Datum
    Geachte mevrouw / mijnheer,
    Allereerst mijn welgemeende verontschuldigingen voor het niet beantwoorden van uw oproep en deze late reactie. Momenteel kamp ik met enige gezondheidsperikelen. Bovendien is het lastig terugbellen naar een onbekend nummer.
    Ik dacht dat ik zowel de chathistorie als de factuur had bijgesloten. Mijn excuses voor deze vergissing.
    In principe kunt u mij altijd bellen. Ik zal nog extra opletten om geen oproep te missen.
    Met vriendelijke groet,
    Alexander Faber
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor een prettig gesprek.
    Zodra we bij KPN weer op volle sterkte aanwezig zijn zal ik weer contact met u opnemen.

    Voor nu rest mij niets ondanks dit allemaal een goede jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.

    Wetend u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd teken ik,

    met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  4. Auteur
    A. Faber
    Datum
    Wellicht ten overvloede, zend ik u hierbij ook de eerste factuur aan mijn moeder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Faber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb opgave gekregen van de doorverbonden nummers.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen