Klacht KPN: Zie boven. Onbereikbaarheid KPN en niet nakomen vanafapraken

Klachtnummer
# 334303
Gebruiker
C.I.M. Boekhout
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vrijdag bij de KPN gemeld dat mijn modem niet meer werkte na resetpogingen en alle kabels opnieuw inpluggen. Ik zou na lang bellen en chatten een nieuw modem krijgen via een Primarawinkel. Dat zou zaterdag arriveren. Nee dus. Steeds weer geprobeerd contact te krijgen, maar steeds wachttijden van minimaal 16 minuten, ook via chat. Maandag eindelijk contact en modem zou na drie uur bij de Primera winkel zijn. Dus ook niet. Maandagavond weer getracht te bellen of chatten, maar weer enormewachttijden. Kosten rijzen de pan uit en eenslachtig indienen via KPN lukt dus ook niet. Ik vind dit een schandelijke behandeling.

De oplossing

Zsm levering van modem

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boekhout,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 02 50.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen