Opgelost door KPN: Zie boven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 340334
Gebruiker
Arie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het plaatsen van het door KPN geleverde Expedia modem v10a kan er op de smart TV geen app meer worden geopend cq bekeken,geeft aan wel verbonden te zijn met het lokale netwerk maar niet met het internet, alles weer gereset en opnieuw aangesloten zonder resultaat,gewoon Wi-Fi en tv kijken weken wel,gebeld met KPN klantenservice en daar gehoord dat de klacht bekend is en dat men er aan werkt maar hoe lang dat gaat duren wist men niet,heb nu wel 20 euro tegoed ingekocht bij Pathé thuis om met de Kerstdagen films te kunnen kijken maar dat kan ik nu wel vergeten,weggegooid geld dus.hoezo KPN lost alles direct op.

De oplossing

Snel oplossen en enige tegemoetkoming ivm Pathé tegoed b.v.gratis films aanbieden

1 reactie

  1. Auteur
    Arie
    Datum
    Sinds gisteren is rond 18.00 uur is de klacht verholpen en alles werkt naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sinds gisteren rond 18.00 uur werkt alles weer,hoop dat het zo blijft
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen