Opgelost door KPN: Zie boven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 355669
Gebruiker
Rex608
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na dat wij gebeld hebben met de servicedesk over omruiling digitenne.het volgende, volgens de desk konden wij in maart omruilen.
Er nog bij gezegd dat het Noord Brabant betrof.
Nu blijkt dat sinds 12 maart de boel omgezet is, wel fijn want nu zitten we zonder radio en TV.
Ik vind dit zo belachelijke fout van de KPN dat ik mij afvraag of ik nog met KPN door moet gaan, we hebben er al jaren alles van maar ik ga nu maar eens goed nadenken, wat ik er verder meemoet.
Ook het feit dat je via mijn KPN geen klacht kan indienen, via mail is natuurlijk al heel vreemd.
Groet behoorlijk boze Bob.

De oplossing

Ik wik gewoon weten hoe deze fouten zo gemaakt kunnen worden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Dongen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rex608
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed gesprek gehad. Wordt ook intern opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen