Klacht KPN: zien einde van film niet bij opgenomen film

Klachtnummer
# 268947
Gebruiker
Mar56
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte kpn,
we hebben de laatse tijd met het opnemen van programma's of films dat we het einde niet kunnen zien omdat het er gewoon niet helemaal opstaat. Dit komt doordat er b.v. een andere programma te lang uitliep,waardoor de film die wij in de opname hadden gezet niet meer voledig opgenomen kon worden. Misschien kunnen jullie rekening houden met de opname tijden? Want meestal begint een opname al te vroeg waardoor het einde van de vorige film nog lopende is en die tijd gaat dan bij de opname van de onze eraf.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Workum,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Workum,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen