Opgelost door KPN: zoekraken materiaal

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28089
Gebruiker
ajtelleman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De KPN heeft aansluitmateriaal voor een internetplusbellen pakket naar een verkeerd (niet bestaand) adres gestuurd. Daardoor heeft het gebouw, Schaepmanstraat 23, Tiel, van de Protestantse Gemeente, van 2 mei tot 7 juni zonder telefoon en internet (0344-616993) gezeten.
Mij werd als oplossing gegeven dat ik naar het Business Center Arnhem (110km vv) moest gaan en nieuw pakket moest kopen. De aanschafkosten zou ik via deze site kunnen claimen.

De oplossing

Terugbetaling van de aanschafkosten ( 42,66) plus reiskosten (110 x 19ct = 20,90) storten op gironummer 2693363 tnv A.J. Telleman, Tiel.klantnummer

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Telleman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ajtelleman
    Datum
    KPN is geheel aan mijn wensen tegemoetgekomen.
    Hiermee is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Telleman,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    ajtelleman
    Datum
    afhandeling was snel en correct.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ajtelleman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen