Opgelost door KPN: zoekraken materiaal

ajtelleman

De KPN heeft aansluitmateriaal voor een internetplusbellen pakket naar een verkeerd (niet bestaand) adres gestuurd. Daardoor heeft het gebouw, Schaepmanstraat 23, Tiel, van de Protestantse Gemeente, van 2 mei tot 7 juni zonder telefoon en internet (0344-616993) gezeten.
Mij werd als oplossing gegeven dat ik naar het Business Center Arnhem (110km vv) moest gaan en nieuw pakket moest kopen. De aanschafkosten zou ik via deze site kunnen claimen.

Terugbetaling van de aanschafkosten ( 42,66) plus reiskosten (110 x 19ct = 20,90) storten op gironummer 2693363 tnv A.J. Telleman, Tiel.klantnummer

KPN
    Geachte heer Telleman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ajtelleman
    KPN is geheel aan mijn wensen tegemoetgekomen.
    Hiermee is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.
    KPN
    Geachte heer Telleman,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ajtelleman
    afhandeling was snel en correct.

ajtelleman

Ook een klacht indienen over KPN?