Opgelost door KPN: zomaar een jaarcontract afgesloten

jan

Ben in oktober gebeld of ik 3 maand gratis film1 pakket wou proberen en sneller internet. Heb ik gedaan en na 3 maand weer stopgezet. Nu wil ik overstappen maar blijkt dat ik, omdat ik 3 maand dit heb gedaan een hele nieuwe jaarcontract heb tot 1 november 2014. Hier is ons niks over verteld. Is dit een normale gang van zaken bij kpn, of kan ik hier gewoon onderuit. Heb ook naar opname van dit gesprek gevraagd, maar hier wordt gewoon overheen gepraat.

Mvgr J.Helweg
Beerta

Wil onder dit contract uit om per direct over te stappen. Ben klaar met kpn

KPN
    Geachte heer Helweg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    jan
    Hebben nog gebeld met kpn om huidige abbo naar beneden te zetten. Mijn vrouw vraagt duidelijk of er dan weer een jaarcontract aan vast zit. Nee zegt die dame, naar beneden zetten kan altijd. Dus mijn vrouw zegt; dus de abbo blijft op nov. 2014 staan. Ja wordt er gezegt. Nu krijg ik weer een brief waarin staat dat abbo gewijzigd is per mei 2014 en dat er weer een jaarcontract aan vast zit. Er wordt een ding gezegd maar je krijgt een brief waar wat anders in staat. Waar is kpn mee bezig ???
    jan
    Zijn gebeld door kpn management. En hebben alles opgelost. Ben per direct van mijn contract af. Alles netjes en goed uitgepraat. Hiervoor kpn een dikke duim

jan

Ook een klacht indienen over KPN?