Klacht KPN: zomaar een verlenging van een mobiel abbonement

klazien

ze zeide dat ze ons op de mail een bericht hadde gestuurt voor die verlenging hebben wij niet gehad hun zegge van wel en dat er 29 april omm 10 over 4 dat gesprek hebbe gehad ik weet wel dat ik gebeld had voor het internet omdat hier slecht is of ze dan iets aan de prijs wilde doen hij zei niet aan de prijs maar wel aan een van de kinderen wat meer mb en daar heb ik in toegestem maar nooit geen sprake geweest van verlenging dat wilde mijn zoon niet wat het is hier echt slecht met kpn internet kanne ze zoveel mb geven daar heb je dan ook niets aan toch blijve ze erbij dat ik mail heb gehad gr marian van zutphenmobiel

ik hoop dat we er nog onderuit kunnen kome heel graag van het contract af hij heeft zels met zijn mobiel gewacht voor een nieuwe zelf kope en zelf provider kiezen gaat et dan moeilijk ja dan een nieuwe mobiel rbij voor dit bedrag liever niet maar er moet een oplossing komen gr marian

KPN
    Geachte mevrouw Van Zutphen,

KPN Klantenreacties CMT

klazien
    Kpn heeft nog geen contact met mij opgenomen en er is dus nog niks opgelost. Ik wil dit zo snel mogelijk afgehandeld hebben.
    KPN
    Geachte mevrouw Van Zutphen,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 04.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?