Opgelost door KPN: Zonder geld - opzegging contract

Raffaela

Het gaat over een algemene klacht.
Ik heb een 2 jaar abonnement voor € 50,00 p.maand t/m november 2015.
Nu heb ik niet meer de zelfde inkomen van vroeger en kan mijn maandelijkse abonnement niet meer betalen maar ben ik aan het contract verbonden.
Ik vraag me af of deze voorwaarden niet tegen de EU wetgeving zijn. In andere EU landen (b.v. Italië) kan je op elke moment jouw abonnement opzeggen zonder andere verplichting meer hebben.
Zeker ben ik niet de enige met dit probleem en de afkoop van de restante duur van het contract is geen optie.
Met vriendelijke groet.
een bezorgde consument

KPN
    Geachte mevrouw Armato,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Raffaela
    Bedankt voor uw antwoord.
    Ik hoop dat KPN met een concrete oplossing komt.
    M.v.g.
    KPN
    Geachte mevrouw Armato, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Armato, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Raffaela
    Ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn klacht.

Raffaela

Ook een klacht indienen over KPN?