Opgelost door KPN: zonder opgaaf van redenen door KPN afgesloten

Liz

Op 20 december j.l. zegde ik mijn allesineen abonnement per 24 januari 2014 op om per 12 maart 2014 een nieuw abonnement in te laten gaan. KPN sloot echter per direct alles af zonder opgaaf van redenen. Na een urenlang telefonisch gesprek (je wordt steeds doorverbonden) blijkt dat deze afsluiting niet ongedaan gemaakt kan worden. We zitten nu (met de feestdagen) zonder TV en telefoon en morgen gaat de internetaansluiting eraan. Ik zou vrijdag teruggebeld worden. Mijn bedoeling van deze klacht is het uiten van mijn ongenoegen over het eenzijdig pardoes afbreken van een contract door KPN, ik heb nog nooit een dag te laat betaald.

Per direct herstel aansluiting, alles is verder nog intact

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Jong - Verbaarschot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Liz
    Intussen ben ik de 30ste naar Haarlem gereden om een digitenne ontvanger aan te schaffen, zodat ik nog wat kan zien. Ik mis helaas alle series, die ik volgde op BBCENT en ik kan niets opnemen
    Liz
    KPN belooft steeds om terug te bellen op mijn mobiele telefoon. Ik krijg een niet-bestaand mailadres van een medewerker. Men houdt zich niet aan beloften. Al die tijd kan niemand ons bereiken.
    Liz
    Ik heb een contract gekregen, dat op 13 januari ingaat met klantnr 63506902, dus dat is goed.
    Vandaag kreeg ik een nieuw contract met klantnummer 63509638. Na invoeren gegevens doet de tv het weer, de telefoon niet.
    Als dit contract op 24 januari is afgelopen, dan is het goed en
    hopelijk kosteloos (het is al 4 januari)
    Het zou fijn zijn als KPN een en ander wil toelichten.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw De Jong - Verbaarschot, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Liz
    De aansluiting was van korte duur. Maar er wordt aan gewerkt, gelukkig. Op 16 januari zal mijn nieuwe verbinding tot stand komen en KPN vergoedt de extra gemaakte kosten. Wordt vervolgd....
    Liz
    Het ziet er naar uit dat KPN zich aan haar beloften houdt.

Liz

Ook een klacht indienen over KPN?