Opgelost door KPN: Zwaar teleurgesteld: Levertijd nieuwe mobiel met abonnement maar liefst 8 dagen i.p.v. de beloofde 2!

Rutten

12 juni heb ik telefonisch een nieuwe mobiel met abonnement besteld bij KPN. Deze was op voorraad en zou volgens de medewerker 14 juni bezorgd worden, overeenkomstig de informatie op de website. Ik zou een e-mail krijgen over het bezorgtijdstip. 13 juni krijg ik een e-mail: "Maak nu hier een afspraak voor het snel leveren van de bestelling", van Online Pakket Dienst, partner van Hi en KPN. Via een link kan ik een afspraak maken voor het bezorgtijdstip. Tot mijn verbazing is het eerst mogelijke tijdstip wat ik kan kiezen 20 juni. Dit is een levertijd van 8 i.p.v. 2 dagen!! Ik heb meteen KPN benaderd dat dit niet volgens de afspraak is en ook niet volgens de op de website vermelde informatie. Volgens de medewerker heeft KPN hier geen invloed op en kan KPN verder hierin niets voor mij betekenen. KPN, jullie schakelen zelf dat vervoersbedrijf in, natuurlijk kun je daar wel iets aan doen! Ik ben zwaar teleurgesteld en voel me misleid! KPN, zo ga je toch niet met een nieuwe klant om.

Ik wil mijn nieuwe mobiel z.s.m. thuis ontvangen en niet pas na 8 dagen. Als dit niet geregeld kan worden wil ik compensatie, dit mag bv. ook in de vorm van een Quickwindow Cover voor LG2.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Rutten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten
    Fijn dat KPN hier gisteren op klachtenkompas snel reageert dat er binnenkort contact met mij wordt opgenomen, liever heb ik dat ze snel met mij contact opnemen, ik heb namelijk gisteren en vandaag niets van hen gehoord..
    Rutten
    Weer twee dagen later...nog steeds niets van KPN gehoord..
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Rutten, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Heeft u een mobiel telefoonnummer waarop u bereikbaar bent?
    U kunt zelf ook rechtstreeks de behandelaar van deze reactie bereiken via telefoonnummer 070-343 05 45.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten
    KPN heeft contact met mij opgenomen. Ik ben tevreden dat mijn klacht nu serieus genomen is en met met de compensatieregeling die we overeengekomen zijn. KPN bedankt, ik zie onze samenwerking weer met vol vertrouwen tegemoet.
    Rutten
    Dhr. van Gennip bedankt voor de correcte manier waarop u met klachten van klanten omgaat.

Ook een klacht indienen over KPN?